Zakres czynności:
- Obsługa monitoringu wizyjnego.
- Obsługa bazy danych.
- Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń z obiektów.
- Obserwowanie zdarzeń na terenie objętym monitoringiem.
- Identyfikowanie zdarzeń wymagających interwencji pracowników ochrony czy służb.
- Powiadamianie pracowników ochrony, służb zewnętrznych o zdarzeniach wymagających ich interwencji.
- Prowadzenie dokumentacji: książki służby/książki dyżurów.
- Przygotowywanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP.
Wymagania:
- Umiejętność obsługi komputera.
- Doświadczenie w ochronie lub na stanowisku operatora Call Center.
- Odporność na stres.
- Dobra organizacja pracy.
- Sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
- Wysoka kultura osobista.
- Niekaralność.
- Mile widziani studenci i uczniowie.
Aby zaaplikować prześlij CV na adres e-mail: biuro@hetman-polska.pl lub skorzystaj z formularza.
Aplikując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w związku z rekrutacją.
Więcej dowiesz się z naszej polityki prywatności oraz w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe.
Zapoznaj się również z regulaminem pracy: otwórz regulamin w pdf. oraz regulaminem wynagradzania: otwórz regulamin w pdf.